تاتا: کلمه ای برای توصیف لئو ندارم؛ به لالیگا بازگشتیم

 تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش در ال کلاسیکو در صحبت هایی اذعان کرد که شاگردانش نمایش درخشانی را از خود بر جای گذاشته اند.

به گزارش AS، پس از پیروزی 4 - 3 بارسلونا برابر رئال مادرید، تاتا مارتینو سرمربی آبی اناری ها با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

جنجال های داوری: "فکر می کنم که پنالتی - اخراج راموس بر روی نیمار واضح و غیر قابل بحث بود. اما در مورد دو پنالتی دیگر هر دو تیم نمی توانم اظهار نظر کنم، زیرا از صحنه ها خیلی دور بودم."

اولین کار شخصی پس از مسابقه:  "کار خاصی نمی کنم به حز تقسیم کردن شادی این پیروزی با بازیکنانم. زیرا این بازیکنان بودند که با نمایش شخصیت و قدرت بالایشان این پیروزی را به دست آورند. با این حال باید بگویم که این موفقیت برای من همه چیز نیست و پس از این پیروزی احساس موفقیت کامل را ندارم."

ادامه رقابت های لالیگا:  "من برای مدت زمان طولانی است که هر وقت این سوال را از من می پرسید به شما می گویم که اتلتیکو مادرید را نباید فراموش کنید. لیگ درحال حاضر سه مدعی دارد که هر کدام دست از مبارزه بکشد، قهرمانی را از دست خواهد داد. پیروزی امشب به ما کمک بزرگی کرد تا لیگ را با جدیت و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دنبال کنیم."

رئال مادرید: " آن ها تیمی متشکل از بهترین های فوتبال جهان هستند که از نوامبر سال گذشته و دقیقا پس از زمانی که شما باید عملکرد یک مربی تازه وارد را قضاوت کنید، فوق العاده کار کرده اند. آنها تیم بی اندازه منسجمی هستند که همواره این تصویر را به شما می دهند که امکان ندارد، بتوانید برابر شان کنترل بازی را در دست بگیرید و پیروز شوید و به خاطر همین دلایل است که پیروزی امشب ما از اهمیت بیش اندازه ای برخوردار شده است."

عدم ثبات بارسلونا در این فصل:  "چه بگویم، دلایل زیادی برای ناکامی های این فصل ما برابر وایادولید یا سوسیداد وجود دارد اما از طرف دیگر حقیقتی که وجود دارد این است که ما امشب در شرایطی که می دانستیم در صورت شکست لیگ برای ما به پایان خواهد رسید، بار دیگر نمایش درخشانی را از خود به جای گذاشتیم."

درخشش آنخل دی ماریا: "ما می داسنتیم که دی ماریا می توان خطر های جدی را برای ما به وجود بیاورد. ما بر روی حرکات او به طور کامل کار کرده بودیم و برای همین از بوسکتس خواسته بودم که به هنگام حرکات او از سمت راست، به مرکز دفاع بیاید تا جلوی قدرت سرزنی مهاجمان رئال علی الخصوص رونالدو را بگیریم. اما گاهی هر چه تلاش کنید، نمی توانید جلوی درخشش ستارگان بزرگ را بگیرید و امشب در نهایت او دو پاس فوق العاده فرستاد و کار را را برای ما دشوار ساخت."

سه امتیاز مسابقه و کنترل بازی: "به نظر رسید که پس از گل تساوی 3-3 ما و آمدن الکسیس سانچز و بازی کردن ما با 3 مهاجم در 15 دقیقه پایانی، رئالی ها نتوانستد به خوبی قبل واکنش نشان دهند. ما می دانستیم که تساوی بیشتر به سود مادریدی ها است و برای همین در دقایق آخر با 3 مهاجم بازی کردیم و خوشجالم که توانستیم در پایان به نتیجه دلخواه مان برسیم."

نیمار: "شما در 21 سالگی نمی توانید در هر مسابقه بهترین عملکرد خود را نشان دهید. او با فشار بالایی کارش را دنبال می کند و خوشحالم که در آخر توانست تاثیر خودش را بر موفقیت ما در این مسابقه بگذارد."

 

لیونل مسی:  "او امشب به خوبی با همکاری با اینیستا، ژاوی و بوسکتس توانست تا مرکز زمین را در اختیار بگیرد. کلامی برای توصیف آن چه در زمین انجام می دهد ندارم. او در هربازی رکورد جدیدی را از خود بر جای می گذارد و امیدوارم که این بار توپ بازی امشب را به من هدیه دهد!"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 فروردين 1393 | 1:24 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.